Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Wat te doen deze dagen

Wie doet wat deze dagen?? 

Labels (1)
37 ANTWOORDEN 37
Ervaren sjamaan

Maar als je het niet houden kan van de pijn,

moeten ze je wel helpen hoor!

Je huisarts kan daarvoor zorgen straks krijg je een klembreuk

dat is pas gevaarlijk.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Josette  na een grondig onderzoek is het geen gevaar voor inklemming. Ik mag niks tillen en of zwaar werk verzetten dus het komt er op neer rustig aan doen. Ook geen spagaat ( die ik toch niet kan ) of andere dingen die ervoor kunnen zorgen dat de breuk groter wordt. Heb pillen gekregen om de eventuele pijn tegen te gaan maar door dat ik niks doe dus rustig blijf zitten of liggen heb ik ook geen pijn. Daarmee werk ik ook op het moment niet , ik ben assistent ploegbaas maar ik werk nog regelmatig mee bij drukke periode's , wij zijn een essentieel bedrijf. Maar elke keer door de heftruck op te gaan en er terug af en dan weer aan de bureau enz enz enz. maakt het de kans op pijn groter maar ook de breuk. Ik heb ook persoonlijk contact met de dokter uit het ziekenhuis en moest het echt niet gaan ga ik naar mijn dokter en zal dan wel direct door gestuurd worden. Maar wel lief van je dat je zo medelevend bent dat waardeer ik zeker ! 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren sjamaan

Okido, dan ben ik een beetje gerust gesteld.

Maar hou je daar dan ook maar aan hé.

Anders poepenklets als Corona voorbij is!  

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leidende sjamaan

Ja ja zal ik zeker doen. Anders kan ik straks nog niet zitten met die poepenklets hahahahaha 🙂 

Ervaren verkenner

ik moest werken tot gisteren 

en heb beetje in de tuin kunnen werken

vanaf nu ben technisch werkloos dus kan ik men tuin alle aandacht geven dat ik de voorbije jaren heb verwaarloosd 😮 

@patrick2 verzorg je maar goed gelukkig loopt deze Covid-19 samen met je revalidatie 

Leidende sjamaan

@cash is niet fijn dat je technisch werkloos bent maar ja het geeft wel wat aandacht voor andere dingen waar je het normaal te druk voor hebt. Dat is hier thuis hetzelfde overal moet je tijd voor maken maar het lukt niet altijd. 

Ja eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ben blij dat het te samen valt. Maar verzorg mij zeker wel en kan genieten van het zonnetje. Aankomend weekend heel mooi weer tot 20 graden ! 

Ervaren verkenner

ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,

en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn

Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he

Leidende sjamaan

Ok @cash  dan is het toch een beetje positief voor jou. Voor sommige misschien niet maar ja des te beter voor jou natuurlijk. 

Ik ben ook wel een huis muis maar ben toch ook wel graag werken hoor zo een 8 uurtjes en dan weer fijn naar huis. 

Leidende sjamaan

@cash  schreef:

ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,

en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn

Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he

Die gaan binnenkort weer open 😊

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Ervaren sjamaan

Inderdaad gaan ze terug open, als de mensen niet gelijk een zot er naartoe rennen!

Is vanaf dinsdag 7 april terug open tijdens de normale openingsuren. Er worden maximum 10 voertuigen gelijktijdig in het park toegelaten. Het leveren van afval blijft echter beperkt tot 1 bezoek per 14 kalenderdagen. Dit wordt gecontroleerd aan de hand van de nummerplaat van het voertuig.

Leden met de meeste pluimen