Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-24 16h19
Antwoorden: 34 antwoorden
Hallo,
Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊
Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!
Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.
2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.
Dit zijn de vragen:
De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.
Het is aan jou!
Rizlaine
hey, nu zie ik het pas.
ben ik te laat? Wat heb ik gewonnen?
alvast bedankt
nidia
Hallo, bedankt, ik heb geluk gehad deze keer , en dat doet nog altijd deugd en plezier als je eens tussen de winnaars staat , dus van Harte Bedankt 🌹
Tinneke2, ik zijn der bij, voilà de mei maand is goed begonnen, het is de eerste keer
dat ik in de prijzen val; ik weet niet wanneer ik ooit eens prijs had,
dus hupla ik zin content.
@fregilcy Ikke ook dat is eens leuk ze win niet vlug iets . Ben zeer blij . En wat hebben we nu eigenlijk gewonnen. Iedereen ook gefeliciteerd 🥂 🍾🎂@RizlaineB welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 schreef:
@.. knip ...@RizlaineB welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win .
... knip ...
Als je eens teruggaat naar de aankondiging van de wedstrijd, daar staat het:
2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.
@Cdt24801 sorry , Ondertussen weet ik het hoor had het niet goed gelezen zal de vermoeidheid geweest zijn .
fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt