Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-24 16h19
Antwoorden: 33 antwoorden
Hallo,
Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊
Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!
Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.
2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.
Dit zijn de vragen:
De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.
Het is aan jou!
Rizlaine
Hallo, bedankt, ik heb geluk gehad deze keer , en dat doet nog altijd deugd en plezier als je eens tussen de winnaars staat , dus van Harte Bedankt 🌹
Tinneke2, ik zijn der bij, voilà de mei maand is goed begonnen, het is de eerste keer
dat ik in de prijzen val; ik weet niet wanneer ik ooit eens prijs had,
dus hupla ik zin content.
@fregilcy Ikke ook dat is eens leuk ze win niet vlug iets . Ben zeer blij . En wat hebben we nu eigenlijk gewonnen. Iedereen ook gefeliciteerd 🥂 🍾🎂@RizlaineB welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 schreef:
@.. knip ...@RizlaineB welke prijs ? En hoe geraak je aan de prijs . Want het is mijn eerste keer dat ik win .
... knip ...
Als je eens teruggaat naar de aankondiging van de wedstrijd, daar staat het:
2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.
@Cdt24801 sorry , Ondertussen weet ik het hoor had het niet goed gelezen zal de vermoeidheid geweest zijn .
fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt