Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-24 16h19
Antwoorden: 33 antwoorden
Hallo,
Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊
Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!
Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.
2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.
Dit zijn de vragen:
De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.
Het is aan jou!
Rizlaine
Mijn antwoorden:
5.Re-programma ;Orange neemt je oude 📱 terug en geeft je in ruil een prachtig 😍 korting tot wel 500 Euro 💶 op je nieuwe smartphone 📱.Zo recupereer je een deel van je investering; goed voor het milieu en tegelijkertijd goed voor je bankrekening 🏦.!
Daarbovenop stoten we 2 Euro 💶 aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteiten .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hier zijn mijn antwoorden:
1. Er zijn 5 super users
2. @YannickV
3. Het pakket met 300GB data, heet Go Extreme
4. Een eco-tip van Totem : "Het is raadzaam om jouw apparaat in vliegtuigmodus te zetten voor het slapengaan. Het is een klein gebaar dat niets kost, de planeet zal je dankbaar zijn 🙂"
5. Een ecologisch initiatief van Orange in 2023 was: "Orange kruipt in het zadel voor Mobility Week" mvg tessa
Done
Ik weet niet meer of ik bedankt heb maar bij deze hartelijk bedankt, ik ben er heel blij mee😀
@fregilcy ik heb @RizlaineB meteen bedankt en ben blij met mijn prijs . Je kan wel eens iets vergeten door drukte 😉Want vind het een mooie . Fijne dag nog en amuseer je tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt