annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke gsm met go intense

Topic gestart op: 21-06-20 20h23

Antwoorden: 9 antwoorden

Louis1
Gewaardeerd verkenner

Welke gsm met go intense

OPGELOST

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe gsm voor een klein prijsje maar ik weet niet welke gsm ik het beste zou kiezen kan er mij iemand helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Dan kan dat zijn door de ouderdom van de batterij @Louis1 . Maar ook water of andere rotzooi wat erin gekomen is. Ik maak dat ook soms wel eens wat proper hoor ik poets mijn toestellen wel. Maar een batterij slijt wel rap hoor daar zijn ze voor gemaakt tegenwoordig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  bij het kiezen van een nieuw toestel moet je je eerst afvragen welk besturingssysteem je wil hebben IOS of Android. 

Bij Android heb je een grote keuze aan toestellen van €100 tot €1500. Bij IOS ( Apple iphone ) heb je beperktere keuzes zijn bijna allemaal het zelfde. De nieuwe SE die pas is uitgekomen heb je voor €489 en dan loopt het door tot €1500 en zelfs duurder. Je kan bij een Iphone geen extra geheugen kaartjes gebruiken dus als je een toestel koopt ben je gebonden aan dat geheugen wat je op dat op moment kiest. Tenzij je icloud geheugen bij koopt voor een bedrag per maand. 

De updates bij Apple zijn langer dus de toestellen zijn langer ondersteund en Android max 2 of 3 jaar aan ondersteuning. Daarna blijven ze wel werken maar de ondersteuning is er dan gewoon niet meer met updates . 

Als ik het bekijk is Samsung , Xiaomi , Huawei , toch niet slecht. 

Heb je een bepaald merk in je hoofd ? Wat is je budget ? En waar hecht jij waarde aan op een toestel , wat moet dat kunnen voor jou en moet dat super snel zijn om te gamen of normaal om te bellen en te smsen en af en toe eens op internet te gaan? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Louis1
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik dacht aan een samsung omdat ik dat al altijd heb gehad en ik dacht aan een prijs van max 80 euro met mijn abonnement ik kijk meestal welke de nieuwste is maar ook welk 1 dat er de beste is want ik gebruik mijn gsm best vaak

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  samsung is niet slecht. Ik heb nu de Samsung A71 gekocht en die doet het goed moet ik zeggen. Heb ook gezien dat die voor €89 eur te krijgen is voor 24 maanden bij je abonnement. Heb hem nu in gebruik en werkt goed. Heb die sinds gisteren dus kan er nog niet heel veel over zeggen maar mijn collega heeft er ook eentje en was er ook zeer te spreken over. Dus dat kan ik je aanraden. Mijn partner heeft de A21s gekocht maar die moet nog ingesteld worden dus daar kan ik niks over zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Louis1
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik had de samsung a71 ook al gezien op de site van orange maar ik had die dan eens vergeleken op internet met de a70 omdat mijn bijde ouders die hebben en op internet stond dat de a71 niet stof en spat waterdicht zijn dus dat deed mij wat twijfelen omdat ik nu al 2 telefoons heb gehad waarvan de ene voledig niet meer oplaad met welke kabel dan ook en  die dat ik nu heb laad ook niet meer goed op met welke kabel dan ook 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen