annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke gsm met go intense

Topic gestart op: 21-06-20 20h23

Antwoorden: 9 antwoorden

Louis1
Gewaardeerd verkenner

Welke gsm met go intense

OPGELOST

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe gsm voor een klein prijsje maar ik weet niet welke gsm ik het beste zou kiezen kan er mij iemand helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Dan kan dat zijn door de ouderdom van de batterij @Louis1 . Maar ook water of andere rotzooi wat erin gekomen is. Ik maak dat ook soms wel eens wat proper hoor ik poets mijn toestellen wel. Maar een batterij slijt wel rap hoor daar zijn ze voor gemaakt tegenwoordig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  ja dat is een keus die je maakt natuurlijk. Ik heb naast de Samsung ook een Iphone 11 pro in gebruik die heeft wel alles op en eraan. Maar dat die niet waterdicht is en stof dicht tja dat is dan zo. Ik moet er niet mee douchen en ook niet mee op de toilet te zitten en als het regent bel ik niet. Dus voor mij heeft het niet veel toegevoegde waarde. Ik heb nog een Samsung Note 4 liggen die werkt nog en laad op doet alles nog en ligt al jaren te verstoffen inmiddels.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Louis1
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  laad mijn gsm dan echt daarom niet meer(goed) op? Doordat er messchien wat druppels op gekomen zijn 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  dat is een mogelijkheid maar kan ook gewoon ouderdom zijn van de batterij . Hoe lang heb je die al?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Louis1
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik denk dat ik hem nu bijna 2jaar heb 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dan kan dat zijn door de ouderdom van de batterij @Louis1 . Maar ook water of andere rotzooi wat erin gekomen is. Ik maak dat ook soms wel eens wat proper hoor ik poets mijn toestellen wel. Maar een batterij slijt wel rap hoor daar zijn ze voor gemaakt tegenwoordig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen