Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
Goedemorgen @Josette @Cdt24801
Ben al opgestaan ja ja duurde wel even want met die pillen
slaap ik heel vast maar ben op gestaan. De auto gaat zo naar de garage
en dan een andere mee zodat ik nog mobiel ben en dan naar de echo tegen de middag. ( 12:30 )
Ben heel benieuwd wat daar nog uit gaat komen.
Goedemorgen, @Cdt24801 en @patrick2 ook aan de andere meelezers.
Jeetje Patrick jij liever dan ikke naar de garage.
Dan liever de koelkast vol.
Fijn dagje aan allen.
@Cdt24801 dat klopt ik heb een BMW.
Deze gaat morgen voor klein onderhoud en ja dat zal iets hoger uitkomen dan de gemiddelde boodschappen.
Tel toch maar een drie cijfers aan euro's een groot onderhoud is nog duurder en daar kan je veel boodschappen van doen.
Hey @Josette , @patrick2 en alle andere lezers hier,
Het is weliswaar al namiddag, maar hier ben ik nog eens 😋
Idd Josette, er zijn er veel die niet kunnen lezen en doof zijn ... Kleine troost, het is in andere landen niet beter ...
Patrick, hebde gij gene BMW? Dan zal het een gepeperde factuur zijn, daar staan die om bekend ... Josette, wees blij met uw inkopen, de factuur van Patrick zal gegarandeerd hoger zijn dan uw inkopen 😎
Weet ge, het is een menselijk feit dat uw leed een beetje verzacht wordt door een gelijkaardig leed van een ander. In een spreekwoord is dat dan "gedeelde smart is halve smart".