Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
ik weet niet wat gij vandaag op het menu hebt staan, maar ik ga vandaag een braadkipje met rijst, ananas, mais en zoetzure saus klaarmaken. Het water loopt nu al in mijn mond. 😄
In ieder geval, laat het u smaken (het zou zelfs zomaar kunnen dat het bij u al binnen is). In dat laatste geval, geniet van uw avond, slaap eens lekker, soms lukt dat wel, en tot morgen hé.
@patrick2 en alle anderen, het WE is ingezet, dus geniet er maar van. Maandag zal er snel weer zijn ... 😈
Het is nu al vrijdagavond, het WE is dus gestart voor iedereen ... 😁
En niet vergeten, zondag een uurtje langer slapen 😋
Hopelijk is het nu voorgoed gedaan met dat uurtje schuiven ... Hangt dik mijn voeten uit. Als men gezond verstand heeft beslist men van permanent over te gaan naar het winteruur.
Waarom? Heel simpel: met het huidige winteruur staan we nog steeds een uur voor op onze echte zonnetijd, geografisch gezien. Met het zomeruur zijn er dat dus twee. Moest het zomeruur permanent worden dan wordt het in putje winter pas om 10.00 Hr licht. Dat willen we toch niet ... Ochtendspits in het donker ... Alle kids naar school in het donker .. Mag er niet aan denken ....
@ voor allen een fijne avond en tot morgen.