annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom in de babbelhoek.

Topic gestart op: 24-11-20 05h18

Antwoorden: 266 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Welkom in de babbelhoek.

OPGELOST
Welkom.png
 
 
 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Yevanier
Ervaren verkenner

Goeiemiddag iedereen 😄

 

Pff net eindejaars geschenk in de app gezien. 5 gig, 20 % korting op reebok of 10 fotoprints. 

Jeetje... sorry maar dat is best teleurgestellend.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
266 ANTWOORDEN 266
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is niet zo @Josette  het is bij ons blijkbaar de normaalste zaak. 

Iedere post heeft een backup en ik ben een backup van 2 personen uit onze post en ik heb een backup 

als ik dus vervanging doe. Nu ga ik naar een totaal andere post , de nacht , maar blijkbaar vinden ze het 

heel normaal dat we alles doen. Waardering is er niet  hoor het is normaal dat wij dat doen. 

Dat zal ook niet veranderen maar ja mijne ploegbaas waardeert het wel en de ploegbaas van de nacht post 

ook. De supervisor zegt dan weer niks. Maar ik trek me er niks van aan waardering of niet van mij kunnen ze 

niks zeggen van die Patrick wil niks en doet niks of iets in die aard. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Patje, ge zijt te goed voor deze wereld. En dat is nooit goed. Hoe is het spreekwoord ook alweer? Te goed is half gek? Iets in die aard toch ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  awel dat had ik nog nooit gehoord.

Maar wel een mooie uitspraak.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Weet het wel Stefaan maar ja. De collega uit mijn post die ik vervang bij ziekte of verlof zou dat ook kunnen doen en wilde dat ook doen. Dus de keus was ik hem vervangen , zoals ik gewoon ben , en dan hij naar de nacht of ik en dat hij onze post doet. Dan heb ik gezegd het moeten niet altijd dezelfde zijn en volgende keer doet hij het weer. 

De vaste backup van de nacht die normaal komt kan niet komen en de tweede backup , de ploegbaas van de post , heeft zijn voet gebroken. En diegene die er normal altijd zit is al een lange tijd niet geweest die zit ziek thuis. Zijn huis en alles is afgebrand en komt dit jaar dus niet meer werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik hoor het u allemaal graag zeggen Patrick, en ik ben ervan overtuigd dat gij dat ook goed meent. Maar ik weet uit ervaring dat het aangehaalde spreekwoord maar al te dikwijls al te waar is .... En daarmee doel ik niet op mezelf, laat dat duidelijk zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen