Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 18h53
Antwoorden: 453 antwoorden
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aan iedereen ) maar die laten we dus achterwege en beginnen met frisse moed een een nieuw stuk.
Ja een fiets kost ook geld @Josette ik ga er niet geraken met die € 217 daar mag je rustig wat bij tellen tot de € 300.
En dan is dit nog maar een klein onderhoud dan heb ik het nog niet over een groot onderhoud.
Heb wel vier jaar garantie op alle onderdelen dus als die vervangen moeten worden kost me dat weer niks.
Maar ja mobiel zijn kost geld het enige wat geen geld kost voor onderhoud en of naft
is lopen.
Goed zo ..................... vorig jaar groot onderhoud laten doen
was toen toch even schrikken € 217.
Wel alles nieuwe binnen- buitenbanden, ketting, 2 tandwielen enz.
Dank je wel @Josette .
Ja een fiets heeft ook onderhoud nodig natuurlijk dat vergeten mensen ook wel eens.
Heb de auto toch al binnen en de andere mee gekregen.