annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WhatsApp contact

Topic gestart op: 26-12-20 11h21

Antwoorden: 21 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  het Tribe systeem is ook niet bedoeld om de klantendienst te vervangen. Elke provider heeft tegenwoordig een forum en je kan daar als klant je vraag stellen zonder een klantendienst in te schakelen. Dat kunnen simpele vragen zijn of moeilijke vragen maar het is er eigenlijk meer voor bedoeld om vragen op te lossen waar de klantendienst(en) geen ondersteuning op bieden. Denk aan bijvoorbeeld hoe je outlook moet instellen of hoe je een Playstation kan instellen of hoe je antivirus werkt. Dat soort vragen worden niet behandeld door een klantendienst en daar is dit forum dus voor bedoeld. Hier zijn dan ook geen medewerkers van de klantendienst te vinden buiten @TomB  om dat is een shop medewerker en geeft goede en nuttige info en hulp. 

Je idee is geen slecht idee dat is juist een heel goed idee. Op die manier krijg je dus meer communicatie kanalen om je echte technische problemen te laten nakijken en eventueel op te lossen. Want in de technische lopende zaken en dossiers is hier dus geen inzicht. Het kan dus ook op de wensen lijst voor het nieuwe jaar en zullen eens zien wat @Totem daarop kan antwoorden. @Totem en @JohanV zijn onze moderatoren die wel de vraag kunnen neerleggen bij de juiste diensten intern en het laten nakijken of dit mogelijk is om het te realiseren. 

Daarnaast bied de Tribe al wel vele oplossingen die al veel mensen hebben gekregen om toch hun vraag en of probleem op te lossen via de Tribe. De meeste stellen hun vraag dan ook via de Tribe al vorens ze bellen met de klantendienst dat scheelt weer in tijd om te bellen en het kan ook zomaar in eens opgelost zijn zonder een dossier en wachttijd van de technische dienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Janique 

Ik ga kort antwoorden.

Ik vind dat een zeer goed voorstel en sta er ook zelf helemaal achter 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Zeer goed voorstel , nu of het er zal komen ooit is de vraag.

-> Wat je ook kan doen is dit doen via de MyOrange app , zo doet Proximus het ook , je kan bv via de app van hun in contact komen met de klantendienst , en dit werkt ook zeer goed. <- Dit is dan mijn voorstel.

Groetjes,

bigMODDER

Janique
Ervaren verkenner

Ik heb enkel de orange tv app. Is de my orange app niet voor de mensen die ook met hun telefonie bij orange zijn aangesloten? 

Ik heb namelijk enkel een tv met Internet aanbod bij orange. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  dan heb je het pack Home Internet ? Want internet en tv in een Love pack is altijd met gsm erbij. 

De My Orange app is inderdaad voor je gsm verbruik in de gaten te kunnen houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen