annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WhatsApp contact

Topic gestart op: 26-12-20 11h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Janique 

Ik ga kort antwoorden.

Ik vind dat een zeer goed voorstel en sta er ook zelf helemaal achter 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Zeer goed voorstel , nu of het er zal komen ooit is de vraag.

-> Wat je ook kan doen is dit doen via de MyOrange app , zo doet Proximus het ook , je kan bv via de app van hun in contact komen met de klantendienst , en dit werkt ook zeer goed. <- Dit is dan mijn voorstel.

Groetjes,

bigMODDER

Janique
Ervaren verkenner

Ik heb enkel de orange tv app. Is de my orange app niet voor de mensen die ook met hun telefonie bij orange zijn aangesloten? 

Ik heb namelijk enkel een tv met Internet aanbod bij orange. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique  dan heb je het pack Home Internet ? Want internet en tv in een Love pack is altijd met gsm erbij. 

De My Orange app is inderdaad voor je gsm verbruik in de gaten te kunnen houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Ja inderdaad. Ik was orange al een tijd aan het opvolgen tot er de mogelijkheid was om in te stappen zonder verplicht een gsm abonnement bij hun te nemen en toen ik dit las in mijn clickx magazine ben ik direkt op de orange website gaan kijken voor meer info en heb ik dan ook beslist om de stap te wagen. Wel met een klein hartje. Had wat schrik dat de internet connectie wat te laag zou zijn voor mijn Netflix 4k streaming maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen