Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-19 16h34
Antwoorden: 3 antwoorden
is het geen idee om een chatapplicatie te starten voor contact met de klantendienst.
Voor slechthorenden en doven is bellen geen optie. Op dit moment kan ik enkel gebruik maken van een invulformulier voor mail. (met dank aan de community voor de link) Maar dan moet je weer drie dagen wachten of de mensen van de shop lastig vallen.
In de shops zijn ze behulpzaam en vriendelijk, maar meestal moet de klantendienst terug contacteren via telefoon. Met een chat is het veel eenvoudiger te communiceren en neem je veel frustraties weg!
Is idd een heel goed gedacht want meestal staan we met die zaken ni stil hopelijk komt daar verandering in
Ugh @KoenM
Chat wordt tegenwoordig minder en minder gebruikt door de opkomst van webcare op social media.
Aarzel niet om onze diensten via Facebook of Twitter te contacteren.
Zonnegroeten Totem
Geen slecht idee. Veel bedrijven gebruiken zulke functie tegenwoordig.
Misschien even @Totem mentionen om dit door te spelen ...