annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

decoder start vanzelf op

Topic gestart op: 18-08-23 17h22

Antwoorden: 13 antwoorden

Femke84
Gewaardeerd verkenner

decoder start vanzelf op

OPGELOST

ik ben nu een week klant bij orange. Wat mij opvalt is dat mijn decoder zichzelf opstart. als ik smorgens opsta brandt het oranje lichtje , ik schakel deze dan terug uit maar als ik s'avonds thuiskom van mijn werk brandt het oranje lichtje terug en heeft hij zichzelf weer ingeschakeld. hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

bij mij heeft het wel gewerkt , mijn box is deze nacht niet aangesprongen. hopelijk blijft het zo.

ik heb wel de stekker uit het stopcontact moeten trekken gisteren van die man van orange, niet de de stroom eraf gehaald met een de knop. misschien kan je dit ook nog eens proberen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Thank you @Femke84 

Even gezien - en mijn decoder stond terug aan.  Had een slaapstand van 3u.

Deze uitgeschakeld, de CEC terug ingesteld, stroom af van de decoder (knop achteraan links), 30 sec gewacht en terug aan.

Ik houd het de volgende dagen in de gaten.  Hopelijk gaat die niet vanzelf terug aan, voor al des nachts niet.

Vind het wel wat raar.  Een geconfigureerde slaapstand die de decoder uit slaapstand haalt.  Maar ja, de wonderen zijn de wereld niet uit

To be continued ...

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

No luck, @Femke84 

Vandaag, iets na 11u terug decoder opgestart en bijgevolg TV aan.  Heb de CEC terug afgezet

 

0 pluimen
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

bij mij heeft het wel gewerkt , mijn box is deze nacht niet aangesprongen. hopelijk blijft het zo.

ik heb wel de stekker uit het stopcontact moeten trekken gisteren van die man van orange, niet de de stroom eraf gehaald met een de knop. misschien kan je dit ook nog eens proberen.

Gregory
Wijze
Wijze

Zal dat nog even proberen, @Femke84 Thanks - op hoop van zegen

Raar dat het iedere keer rond een uur of 11 is

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Terug aangegaan een paar dagen geleden, na stekker eens uit het stopcontact gedaan te hebben, @Femke84 

Dan heb ik het uitschakelen,  dat stond op 12 h slaapstand, ook afgezet

Al een dag of drie zonder dat de decoder van zelf opstart, met CEC actief

Thank you, 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen