annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

decoder start vanzelf op

Topic gestart op: 18-08-23 17h22

Antwoorden: 13 antwoorden

Femke84
Gewaardeerd verkenner

decoder start vanzelf op

OPGELOST

ik ben nu een week klant bij orange. Wat mij opvalt is dat mijn decoder zichzelf opstart. als ik smorgens opsta brandt het oranje lichtje , ik schakel deze dan terug uit maar als ik s'avonds thuiskom van mijn werk brandt het oranje lichtje terug en heeft hij zichzelf weer ingeschakeld. hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

bij mij heeft het wel gewerkt , mijn box is deze nacht niet aangesprongen. hopelijk blijft het zo.

ik heb wel de stekker uit het stopcontact moeten trekken gisteren van die man van orange, niet de de stroom eraf gehaald met een de knop. misschien kan je dit ook nog eens proberen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

Graag gedaan

Bij mij heeft het ook gewerkt en geen problemen meer ondervonden . Zodus alle twee content

Josette
Wijze
Wijze

@Femke84  een goedenavond,

ga hier eens even lezen als je wil?

https://community.orange.be/t5/Tv/Decoder-start-vanzelf-op-met-smart-TV/m-p/128235#M5533

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Femke84
Gewaardeerd verkenner

goedenavond

bedankt voor je antwoordt , maar op die verwijzing vind ik niet echt een antwoord voor mijn probleem het is gewoon mijn box die zichzelf inschakelt , ik blijf verder zoeken

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Femke84  jammer.

Wil jij een @ voor de naam zetten aub? Dan zien we sneller dat iemand ons nodig heeft.

Neem contact op met de klantendienst, nr 5000 of

 via FB-Messenger een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen