annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

decoder start vanzelf op

Topic gestart op: 18-08-23 17h22

Antwoorden: 13 antwoorden

Femke84
Gewaardeerd verkenner

decoder start vanzelf op

OPGELOST

ik ben nu een week klant bij orange. Wat mij opvalt is dat mijn decoder zichzelf opstart. als ik smorgens opsta brandt het oranje lichtje , ik schakel deze dan terug uit maar als ik s'avonds thuiskom van mijn werk brandt het oranje lichtje terug en heeft hij zichzelf weer ingeschakeld. hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

bij mij heeft het wel gewerkt , mijn box is deze nacht niet aangesprongen. hopelijk blijft het zo.

ik heb wel de stekker uit het stopcontact moeten trekken gisteren van die man van orange, niet de de stroom eraf gehaald met een de knop. misschien kan je dit ook nog eens proberen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Heb het ook voor sinds een of andere software update denk ik.  

Heb de CEC  in de decoder afgezet.  Als die aan stond ging mijn TV plots aan, rond 11:00 en rond 23:00 h.  Dan hoorde ik ineens de TV

Heb geen oplossing.  Alleen de CEC afzetten, anders gaat ook de TV aan.

Nadeel = dat ik de decoder en TV afzonderlijk moet aan en afzetten.   Voorheen was aan/off van de decoder voldoende

 

0 pluimen
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

Bedankt voor je antwoord, mijn CEC was niet ingeschakeld, dus gelukkig springt mijn tv niet aan.

Heb eens gestuurd op fb messenger zoals @Josette  mij aanraadde. Ik wacht hun antwoord af. 

 

 

Gregory
Wijze
Wijze

Laat het ons weten, @Femke84 

Vind dat aangaan ook ambetant

0 pluimen
Femke84
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

Juist gebeld geweest door orange, de eerste vraag was staat er een slaapstand ingesteld . Ik dacht bij mij van niet maar na controle stond dit wel op 5u ingesteld ( deze nu uitgeschakeld)

En wat ik nog moest doen was even de stroom van de box af halen en dan opnieuw laten opstarten.

Moest het probleem zich nog voordoen kunnen ze een reset doen , als het dan nog niet opgelost is gaan ze technieker sturen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen