annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen garantie

Topic gestart op: 21-01-23 17h33

Antwoorden: 8 antwoorden

gino
Ervaren verkenner

geen garantie

Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben.

Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen.

Ik zou graag een reactie zien van Orange.

 

MVG

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Jimmyv
Ervaren verkenner

Hey @gino,

Ik denk dat je beter met je gsm en bijhorende documenten of factuur naar een andere shop gaat en uitleg vragen of in de zelfde winkel. Want dit is echte waanzin.

Hopelijk is het snel opgelost 

Groeten jimmy

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gino 

Jij hebt twee jaar wettelijke garantie op je toestel enkel op je batterij heb je maar 6 maanden garantie. 

Maar als je eenrefurbished toestel koopt heb je wel de kans dat de garantie minder is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ook refurbished krijgen 2 jaar garantie Apple refurbished iPhone SE 2020: prijs, technische fiche | Orange België

Onze Belgische partner Back2Buzz en Orange zorgen voor jouw smartphone:

  • 2 jaar garantie
  • de smartphone is in nieuwstaat – Grade A+
  • smartphone functioneert 100%
  • nieuwe batterij ( met 6 maanden garantie)
  • gegevens 100% gewist
  • smartphone opengezet voor alle operatoren
  • Nieuwe accessoires meegeleverd in de doos
  • 100% biologisch afbreekbare verpakking (gerecycleerd karton, inkt op waterbasis, enz.)
  • Technische ondersteuning via internet en lokale klantendienst tot je beschikking
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Van Orange ga je hier geen reactie krijgen. Dit is een forum voor en door klanten.

Ik heb er persoonlijk nog niks van gehoord en moest ik dat toch hebben, dan was het van horen zeggen en dat is nooit een zekerheid.

Edit: het zou mij eigenlijk sterk verbazen, er bestaat zoiets als wettelijk verplichte garantie! Twee jaar als ik me niet vergis. Met uitzonderingen mogelijk, zoals de batterij bvb.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen