Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-23 17h33
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben.
Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen.
Ik zou graag een reactie zien van Orange.
MVG
Beste Gino,
Als beste advies die ik jou kan geven is om papieren of foto bewijen, screenshots, opname videos,.... te nemen en als bewijs materiaal te gebruiken. Want dit kan echt niet!
Ik heb in het verleden ook veel miserie met gsm toestellen gehad en hou nu alles maar dan ook alles bij in mappen en neem foto's van alles! Het is één van de weinigste manieren om het zwart op witte kunnen bewijzen.
Ik hoop dat het in orde komt of is gekomen ondertussen?
Veel moed!
H.
NEEM AUB ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OP MET : GRATIS JURIDISCHE DIENST bij ALLE telecom providers, waaronder Orange!
Als het je lukt wil je dit dan laten markeren?
Ik hoop xat ze je kunnen helpen zoals zei mij geholpen hebben, ik zoek even een telefoonnummer op
02 223 06 06
Veel succes!
Helen1
Ik weet zeker dat het verhaaltje onzin is. Ik wil aanklagen dat een verkoper van een 'serieuze' partner dit probeert te doen.
Dit zou ik ook doen en zeker aangeven in welke winkel of shop dit was