annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 15

Topic gestart op: 14-08-24 17h05

Antwoorden: 6 antwoorden

cc
Ervaren verkenner

iPhone 15

OPGELOST

Ik zou een iPhone 15 256gb willen kopen, zijn er eventueel dingen waar ik op moet letten ? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
kevunster
Veteraan verkenner

Persoonlijk zou ik voor de 15 gaan. Nu een leuke inruil op (lever een iPhone 10 of nieuwer in en krijg minimaal 100€ extra korting). De 16 gaat weinig nieuws brengen in vergelijking met de 15. De veranderingen zijn voornamelijk softwarematig waarvan de meeste ook naar de 15 komen. 

Bovendien is het een stap van 5 iPhones vooruit. Dus verbetering heb je gegarandeerd!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Synabo223
Gewaardeerd verkenner

Is 256 gb niet een beetje weinig, ik zou toch voor 500gb gaan

0 pluimen
kevunster
Veteraan verkenner

Waar denk je zelf zoal aan? Wij kennen je niet dus je graag is lastig te beantwoorden. 

cc
Ervaren verkenner

Is het niet beter te wachten tot de 16 er is of is dit een goede opvolger voor mijn goede oude XS Max 

kevunster
Veteraan verkenner

Persoonlijk zou ik voor de 15 gaan. Nu een leuke inruil op (lever een iPhone 10 of nieuwer in en krijg minimaal 100€ extra korting). De 16 gaat weinig nieuws brengen in vergelijking met de 15. De veranderingen zijn voornamelijk softwarematig waarvan de meeste ook naar de 15 komen. 

Bovendien is het een stap van 5 iPhones vooruit. Dus verbetering heb je gegarandeerd!

Leden met de meeste pluimen