annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-24 05h22

Antwoorden: 160 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                

                              Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
160 ANTWOORDEN 160
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere 

Goedemiddag 

@Josette Veel  beterschap gewenst .

@patrick2 De kabouters gaan het wel niet bij mij komen doen hoor en aangezien ik naar boven moet , voor te slapen 🛌 is het ook niet evident . En ik pas een scanner mag nemen pas de 10 september omdat ik zo lang moet wachten op een afspraak. Zal me ook geen goed doen . En rusten doe ik wel tussendoor. En heb nog een drukke agenda volgende week . 
@Cdt24801 Dat wordt terug een drukke agenda .

Alle andere een fijne zaterdag gewenst tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Dat begrijp ik allemaal wel maar wat hebben jullie gezegd tegen mij toen met mijn been...? Heb ook rustig aan gedaan en ben er vanaf. 

Het is niet slecht bedoeld hé denk enkel wat aan je gezondheid meer niet we zijn daar wel bezorgd over. Maar dat geldt voor iedereen hier.....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat weten we wel dat je het goed bedoeld hoor Patje . Ben al aan het rusten 😴. En zal er zeker op letten dat ik dat meer doe . 
fijne dag verder en aan alle andere ook rustig aa. Doen .😉

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen