annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht klantendienst

Topic gestart op: 31-08-19 11h18

Antwoorden: 7 antwoorden

saardepuydt
Rekruut scout

klacht klantendienst

Hallo

Hoe kan ik een klacht indienen naar aanleiding van een telefoongesprek met iemand van de klantendienst? Ik vind nergens een mogelijkheid om dat te doen?

Groeten

Saar

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@pe1mmk  het is wel heel jammer te lezen dat je niet goed geholpen bent / wordt. Normaal gezien zou je toch een goede service moeten hebben om je probleem opgelost te krijgen. Waar het aan ligt geen idee maar weet wel dat het zo niet kan. Je dringt toch genoeg aan zo te lezen voor je probleem opgelost te krijgen maar er wordt niet echt veel opgelost. Het is echt heel jammer te lezen en ben eigenlijk beschaamd in hun plaats. Hopelijk zal er toch snel een oplossing komen want dit kan zo niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pe1mmk
Gewaardeerd verkenner

Ik ben het met je eens, ik ben al vanaf december 2019 aan het sukkelen met Orange en heb in februari 2020 een klacht ingediend, maar ik ben nog niet geholpen en het gesukkel gaat maar door, uren aan de telefoon en vandaag geen aansluiting op 5000, dus alweer niks.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pe1mmk  blijkbaar kan er nog veel gesleuteld worden aan de klantendienst. Is wel jammer natuurlijk want het helpt je op dit moment geen stap verder. Nogmaals ik hoop gewoon dat je probleem zo snel mogelijk is opgelost zodat je weer een tevreden klant bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen