Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-19 11h18
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo
Hoe kan ik een klacht indienen naar aanleiding van een telefoongesprek met iemand van de klantendienst? Ik vind nergens een mogelijkheid om dat te doen?
Groeten
Saar
@pe1mmk het is wel heel jammer te lezen dat je niet goed geholpen bent / wordt. Normaal gezien zou je toch een goede service moeten hebben om je probleem opgelost te krijgen. Waar het aan ligt geen idee maar weet wel dat het zo niet kan. Je dringt toch genoeg aan zo te lezen voor je probleem opgelost te krijgen maar er wordt niet echt veel opgelost. Het is echt heel jammer te lezen en ben eigenlijk beschaamd in hun plaats. Hopelijk zal er toch snel een oplossing komen want dit kan zo niet.
Ik ben het met je eens, ik ben al vanaf december 2019 aan het sukkelen met Orange en heb in februari 2020 een klacht ingediend, maar ik ben nog niet geholpen en het gesukkel gaat maar door, uren aan de telefoon en vandaag geen aansluiting op 5000, dus alweer niks.
@pe1mmk blijkbaar kan er nog veel gesleuteld worden aan de klantendienst. Is wel jammer natuurlijk want het helpt je op dit moment geen stap verder. Nogmaals ik hoop gewoon dat je probleem zo snel mogelijk is opgelost zodat je weer een tevreden klant bent.