annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

werking orange

Topic gestart op: 11-06-20 14h37

Antwoorden: 11 antwoorden

dino
Aspirant verkenner

werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur .....   we zijn 11/6 en nog steeds niet hier en dossier is al verschillende keren in crissis gezet . al 3 keer zouden ze binnen 48 uur mij bellen . tot hier toe nog niks ...... dat is service aan een klant die meer dan 11 jaar bij jullie zit . Not ! 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
dino
Aspirant verkenner

vandaag eens een bezoek aan het hoofdkantoor gebracht , na even alles Opstelten te zetten en voor de nodige paniek ( 3 security ) gezorgd te hebben . omdat ik zei , dat ik niet buiten ging zonder antwoord . werd er rond gebeld en kreeg ik eindelijk iemand van de customer aan de lijn en ......... rara  toestel is nooit verstuurd blijkt nu .  dus wachten tot er nieuwe zijn en dan zouden ze hun fouten recht zetten .  

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@dino 

oei dat is zeker niet fijn als je nergens een afdoende reactie op krijgt.

Maar dan weet je nu wel wat er precies gebeurd was.

Succes met je nieuwe toestel. En degene die het vergeten op te sturen

is moeten ze maar eens goed aan zijn oren trekken, zo hoort het niet.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@dino  goedemiddag.

Wij kunnen je alleen maar advies geven we begrijpen je ontevredenheid hoor.

Het is nu in coronatijden overal even erg met leveren en wachttijden maar is géén bedoeling

dat je daar zo afgescheept word. Ik zou er ook niet gelukkig mee zijn.

Probeer eens via Messenger op de FB pagina kan ook even duren.

Misschien krijg je daar sneller antwoord.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Ik dacht ook op Twitter maar dat ken ik persoonlijk niet.

Veel succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 , sorry jouw antwoord stond er nog niet toen ik

met mijn preek begon hahahaha.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen