Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur .....   we zijn 11/6 en nog steeds niet hier en dossier is al verschillende keren in crissis gezet . al 3 keer zouden ze binnen 48 uur mij bellen . tot hier toe nog niks ...... dat is service aan een klant die meer dan 11 jaar bij jullie zit . Not ! 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Leidende sjamaan

@dino  beste wat je eens kan doen is via Messenger of Twitter een reminder sturen en vragen hoe het er mee staat. Hier op het forum zijn wij ook allemaal klant en hebben dus geen inzage in persoonlijke dossiers. Het is wel teleurstellend dit te lezen en als we een oplossing konden aanreiken dan met plezier. Je kan ook eventueel vragen het geld terug te storten , dat is een procedure die dan wordt opgestart en kan je als nog je toestel in een shop kopen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren sjamaan

@dino  goedemiddag.

Wij kunnen je alleen maar advies geven we begrijpen je ontevredenheid hoor.

Het is nu in coronatijden overal even erg met leveren en wachttijden maar is géén bedoeling

dat je daar zo afgescheept word. Ik zou er ook niet gelukkig mee zijn.

Probeer eens via Messenger op de FB pagina kan ook even duren.

Misschien krijg je daar sneller antwoord.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Ik dacht ook op Twitter maar dat ken ik persoonlijk niet.

Veel succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Ervaren sjamaan

@patrick2 , sorry jouw antwoord stond er nog niet toen ik

met mijn preek begon hahahaha.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leidende sjamaan

@Josette  geen probleem hoor. Je zegt hetzelfde als ik en proberen zo goed we kunnen te helpen daar zijn we voor. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

dit ben ik al aan het doen van 28 mei , elke dag mailen , bellen ....  en er komt geen vooruit gang . en probleem is als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is . 

0 pluimen
Leidende sjamaan


@dino  schreef:

.......als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is . 


En waarom zou dat niet gaan? Je kan ten aller tijde je bestelling annuleren en je geld terug vragen en dan kan je ook een andere gsm kopen. Bij een annulering zou normaal gezien dan je aanvraag komen te vervallen , waardoor je dus als nog naar een shop kunt gaan en daar je gsm te kopen en te koppelen aan je abonnement. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Aspirant verkenner

@patrick2  omdat eerst de dossier moet verwerkt worden voor ze de nummer een nieuw abonement kunnen geven . ik had het ook voorgesteld om naar een shop te gaan , en aan de telefoon zei men dat het niet kon om een nieuwe gsm te halen tot dit dossier verwerkt is 

 

Leidende sjamaan

@dino  oke aparte werking dan die ze hebben. Vind het niet correct dat er op die manier gewerkt wordt. Annuleer het dossier en het is opgelost maar ja ik ben geen medewerker he. Ik hoop wel dat je snel een antwoord gaat krijgen en dat er snel een oplossing is. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leidende sjamaan

@dino 

Ga eens gewoon naar een shop en koop daar een nieuwe met abo.

In het ergste geval zullen ze zeggen dat het niet gaat. In het andere geval stap je buiten met een nieuwe foon.

En het kan, heb het zelf al gedaan. Mijn madam had online een nieuwe foon gekocht, gekoppeld aan haar abo. Dar was iets mis gegaan, bleek  wanneer we de bevestigingsmail kregen, daar stonden fouten in. Drie vier telefoontjes en messengerberichten naar de klantendienst en uiteindelijk zei die man aan de telefoon zelf: ik zal hier een annulering inleiden, ga morgen gewoon naar een shop en koop er daar eentje. Het kan wel even duren voor uw geld teruggestort is, dus je zal tijdelijk de aankoop dubbel betalen. maar het komt in orde.

Zo gezegd, zo gedaan. De foon is er, het geld nog niet, maar dat wist ik op voorhand, dat kon wel wat duren.

Ik wens u veel succes.

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen