annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

3 dagen na installatie Orange nog STEEDS GEEN TV

Topic gestart op: 05-05-23 21h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Froxx
Gewaardeerd verkenner

3 dagen na installatie Orange nog STEEDS GEEN TV

OPGELOST

Na dagenlang zonder TV en Internet te zitten van Telenet ben ik overgeschakeld naar Orange.

Woensdag (eergisteren) is de technieker alles komen installeren. Internet werkt perfect.

Ik heb nu 2 decoders van Orange (2 TV's) en 1 box is nog NIET geactiveerd. Na 8x te bellen met de klantendienst is dit probleem nog steeds niet opgelost.

Er schijnt een probleem te zijn met "de TV-rechten". Dit wordt doorgestuurd en doorgestuurd van dienst naar dienst, naar de "experts", maar er komt maar geen schot in de zaak. Dit resulterend in al 3 dagen geen TV te hebben op 1 box, en nu komt het weekend eraan.

Wat kan ik in godsnaam doen om dit probleem aan te pakken, want via de klantendienst lost het toch niks op.

Frustrerend tot en met.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Froxx
Gewaardeerd verkenner

Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven. 

Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Froxx
Gewaardeerd verkenner

Beste

De box is verbonden met het internet maar er scheelt inderdaad iets achterliggend. We zijn nu 7 dagen later en nog steeds niets. Snap niet dat die IT-mannen niet sneller een oplossing kunnen vinden. 

Nu zeiden ze gisteren wel dat het morgen in orde "zou" zijn. Dus nog even afwachten en hopen!

Alleszins worden we wel gecompenseerd voor dit ongemak

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Toch zal je via de klantendienst moeten passeren, @Froxx 

Die vindt het ook niet plezant dat dit aansleept en wil ook dat het zo snel mogelijk opgelost is 

( ik ben ook klant)

Maar een paar dagen met 1 TV minder is nu toch het einde van de wereld niet.  Verplaats je werkende box eventueel naar waar je TV het meest nodig hebt

Waar het nog niet werkt kun  je evt VrtMax/VtmGo gebruiken

Good luck

Froxx
Gewaardeerd verkenner

Dit is jammer genoeg wel heel erg. Ik woon niet alleen, en de andere persoon in kwestie heeft nu al 4 volle dagen geen tv. Na een nieuwe installatie zou dit écht niet mogen gebeuren. 

Tijdelijke oplossing gevonden, Orange TV plus op de laptop en via HDMI in de 2de TV.

Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt ook de werkende decoder bij die persoon zetten - als je het al niet gedaan hebt

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Good, @Froxx 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen