annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling BBC First en BBC Entertainment.

Topic gestart op: 25-08-21 20h18

Antwoorden: 7 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Ondertiteling BBC First en BBC Entertainment.

OPGELOST

Hallo !

Graag nogmaals jullie wijze raad …

Van juni 2019 ben ik totaal Orange : tv, internet, smartphone en 2de tv.In het algemeen ben ik heel tevreden van Orange, was het niet dat ik al van juni 2019 **bleep** met de ondertiteling van BBC First en BBC Entertainment. Het is ook niet de eerste keer dat ik jullie hierover mail… Ben op jullie site verder gaan neuzen en heb gezien dat er nog problemen waren – Josette haar buren en Taila die ongeveer hetzelfde had. Zowel de tv beneden als de tv boven moet ik elke keer rebooten wil ik een van die 2 posten bekijken met ondertiteling. Ik heb gemaild naar BBC Studio’s in Londen die me verder stuurden naar BBC Benelux. Hun antwoord op mijn mail naar BBC Benelux :

Bedankt voor je bericht aan BBC Studios

Bedankt voor het delen van deze informatie. We hebben het doorgegeven aan onze technische teams. Op dit moment zijn er geen problemen met het signaal dat wij uitzenden, wat aangeeft dat het probleem wellicht bij jouw provider ligt of met het ontvangstapparatuur. We blijven de situatie in de gaten houden en hopen dat het snel wordt opgelost.Met vriendelijke groet,BBC Studios.

Ontvangstapparatuur, bedoelen ze de decoders ?

Komt er nog bij dat bij de tv boven ik altijd op 2 knoppen moet duwen : knop 1 om aan te zetten en dan kom ik bij analoge tv ( nu dus een sneeuw-scherm, knop 2 om digitale tv… Ook eigenaardig vind ik.

Voilà … dus … Hulp aub want jullie zullen begrijpen dat ik er serieus kirrewiet van word.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes;

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Ik ga iemand aanspreken die FB heeft !

Bedankt Patrick2.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Ingrid55
Aspirant verkenner

maar Orange moet dat toch kunnen oplossen.

 

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

ik heb nogmaals gebeld!!! het is een ongekend probleem. ik vroeg om de experts te spreken, maar dat kon niet. ze zullen mij telefoneren als het gelukt is.

 

ik heb in ieder geval via facebook een klacht ingediend en voor die 5 weken een financiële tegemoetkoming gevraagd omdat hun diensten niet werken waarvoor ik wel betaal.

 

als we dat nu met z'n allen doen zullen ze misschien er meer vaart achter steken om het op te lossen!!

 

dus doen mensen

 

vraag een financiële tegemoetkoming!!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima 

Zoals je weet ga je hier niet veel mensen bereiken binnen het technisch team van Orange. Ik raad je aan om dit schrijven naar de BBC + het gekregen antwoord door te geven via messenger als je Facebook hebt. Je kan er dan een screenshot bij doen van je mail en je antwoord. Daar heb je meer kans dat het bij de juiste dienst uitkomt om dit technisch achterliggend na te kijken. 

Wat ik vermoed is dat dit een probleem is bij onze providers inmiddels. Ik weet het er waren problemen bij de BBC waardoor dit probleem is ontstaan maar goed dit zal niet blijven duren. Wat ik vermoed is het volgende , de programma's die binnen komen bij de productie huizen moeten deze programmeren op de decoders ( heb dit zelf gezien aangezien ik daar geweest ben voor Telenet in de tijd ). Vervolgens dienen de ondertitels erbij onder gezet te worden , want deze komen niet te samen binnen met de uitzendingen. Vermoedelijk loopt het daar dus verkeerd bij het eronder plaatsen of iets met de programmering. 

Maar nogmaals het is een vermoeden wat ik heb en ben hier niet zeker van. Want het verklaart niet waarom je de decoder reset dat het dan wel ineens goed loopt om na een tijdje weer afwijkingen te hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Hallo ! 

Ik ben bij Orange van juni 2019 ... en van juni 2019 heb ik problemen met de onderrtiteling van BBC First, BBC Entertainment enz...Om onderlitels te hebben moet ik elke keer de decoder herstarten.

Ik schreef naar BBC en dit is hun antwoord : 

Bedankt voor je bericht aan BBC Studios.

Bedankt voor het delen van deze informatie. We hebben het doorgegeven aan onze technische teams. Op dit moment zijn er geen problemen met het signaal dat wij uitzenden, wat aangeeft dat het probleem wellicht bij jouw provider ligt of met het ontvangstapparatuur. We blijven de situatie in de gaten houden en hopen dat het snel wordt opgelost.

Enig idee iemand ??? want zeeeer vervelend...

Vriendelijke groetekes.

 

BBC Studios

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen