annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

3 dagen na installatie Orange nog STEEDS GEEN TV

Topic gestart op: 05-05-23 21h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Froxx
Gewaardeerd verkenner

3 dagen na installatie Orange nog STEEDS GEEN TV

OPGELOST

Na dagenlang zonder TV en Internet te zitten van Telenet ben ik overgeschakeld naar Orange.

Woensdag (eergisteren) is de technieker alles komen installeren. Internet werkt perfect.

Ik heb nu 2 decoders van Orange (2 TV's) en 1 box is nog NIET geactiveerd. Na 8x te bellen met de klantendienst is dit probleem nog steeds niet opgelost.

Er schijnt een probleem te zijn met "de TV-rechten". Dit wordt doorgestuurd en doorgestuurd van dienst naar dienst, naar de "experts", maar er komt maar geen schot in de zaak. Dit resulterend in al 3 dagen geen TV te hebben op 1 box, en nu komt het weekend eraan.

Wat kan ik in godsnaam doen om dit probleem aan te pakken, want via de klantendienst lost het toch niks op.

Frustrerend tot en met.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Froxx
Gewaardeerd verkenner

Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven. 

Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Froxx
Gewaardeerd verkenner

Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven. 

Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Froxx goedemorgen, het is zoals @Gregory al schrijft

je kan al kijken hé.

Misschien eens via FB-Messenger contact opnemen?

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Froxx
Gewaardeerd verkenner

Ikzelf kan kijken ja, maar de andere persoon met wie ik samenleef is wel gekl**t. 

Tijdelijke oplossing gevonden nu door Orange TV Plus op de laptop op te zetten en via HDMI kabel in de 2de TV waar de box niet werkt

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Kun je niet Orange TV app op de 2de persoon zijn gsm zetten en hem laten streamen naar de Chromecast die ingebouwd zit in de 2de decoder? Is ietsje praktischer volgens mij, niet?

Een TV box kun je via deze pagina registeren https://webform-orange.portail.alphanetworks.be/?lng=nl 
Echter als je reeds contact hebt genomen met de klantendienst vermoed ik dat er achterliggend iets gaande zal zijn waardoor deze link dus niet zal werken.

De TV box moet verbonden zijn met internet by the way. Soms helpt het om hem even bekabeld aan te sluiten ipv via wifi (geen idee waarom, ooit eens zo het probleem opgelost 😂).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen