Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-23 21h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na dagenlang zonder TV en Internet te zitten van Telenet ben ik overgeschakeld naar Orange.
Woensdag (eergisteren) is de technieker alles komen installeren. Internet werkt perfect.
Ik heb nu 2 decoders van Orange (2 TV's) en 1 box is nog NIET geactiveerd. Na 8x te bellen met de klantendienst is dit probleem nog steeds niet opgelost.
Er schijnt een probleem te zijn met "de TV-rechten". Dit wordt doorgestuurd en doorgestuurd van dienst naar dienst, naar de "experts", maar er komt maar geen schot in de zaak. Dit resulterend in al 3 dagen geen TV te hebben op 1 box, en nu komt het weekend eraan.
Wat kan ik in godsnaam doen om dit probleem aan te pakken, want via de klantendienst lost het toch niks op.
Frustrerend tot en met.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven.
Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.
Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven.
Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.
Ikzelf kan kijken ja, maar de andere persoon met wie ik samenleef is wel gekl**t.
Tijdelijke oplossing gevonden nu door Orange TV Plus op de laptop op te zetten en via HDMI kabel in de 2de TV waar de box niet werkt
Kun je niet Orange TV app op de 2de persoon zijn gsm zetten en hem laten streamen naar de Chromecast die ingebouwd zit in de 2de decoder? Is ietsje praktischer volgens mij, niet?
Een TV box kun je via deze pagina registeren https://webform-orange.portail.alphanetworks.be/?lng=nl
Echter als je reeds contact hebt genomen met de klantendienst vermoed ik dat er achterliggend iets gaande zal zijn waardoor deze link dus niet zal werken.
De TV box moet verbonden zijn met internet by the way. Soms helpt het om hem even bekabeld aan te sluiten ipv via wifi (geen idee waarom, ooit eens zo het probleem opgelost 😂).