Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-23 21h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na dagenlang zonder TV en Internet te zitten van Telenet ben ik overgeschakeld naar Orange.
Woensdag (eergisteren) is de technieker alles komen installeren. Internet werkt perfect.
Ik heb nu 2 decoders van Orange (2 TV's) en 1 box is nog NIET geactiveerd. Na 8x te bellen met de klantendienst is dit probleem nog steeds niet opgelost.
Er schijnt een probleem te zijn met "de TV-rechten". Dit wordt doorgestuurd en doorgestuurd van dienst naar dienst, naar de "experts", maar er komt maar geen schot in de zaak. Dit resulterend in al 3 dagen geen TV te hebben op 1 box, en nu komt het weekend eraan.
Wat kan ik in godsnaam doen om dit probleem aan te pakken, want via de klantendienst lost het toch niks op.
Frustrerend tot en met.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven.
Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.
Beste
De box is verbonden met het internet maar er scheelt inderdaad iets achterliggend. We zijn nu 7 dagen later en nog steeds niets. Snap niet dat die IT-mannen niet sneller een oplossing kunnen vinden.
Nu zeiden ze gisteren wel dat het morgen in orde "zou" zijn. Dus nog even afwachten en hopen!
Alleszins worden we wel gecompenseerd voor dit ongemak
Toch zal je via de klantendienst moeten passeren, @Froxx
Die vindt het ook niet plezant dat dit aansleept en wil ook dat het zo snel mogelijk opgelost is
( ik ben ook klant)
Maar een paar dagen met 1 TV minder is nu toch het einde van de wereld niet. Verplaats je werkende box eventueel naar waar je TV het meest nodig hebt
Waar het nog niet werkt kun je evt VrtMax/VtmGo gebruiken
Good luck
Dit is jammer genoeg wel heel erg. Ik woon niet alleen, en de andere persoon in kwestie heeft nu al 4 volle dagen geen tv. Na een nieuwe installatie zou dit écht niet mogen gebeuren.
Tijdelijke oplossing gevonden, Orange TV plus op de laptop en via HDMI in de 2de TV.
Je kunt ook de werkende decoder bij die persoon zetten - als je het al niet gedaan hebt
Good, @Froxx