Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-22 14h27
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb dus gisterenavond de nieuwe tv box aangevraagd, maar wat een miserie.
-Ik krijg deze ochtend een mail dat hij gaat verzonden worden naar mijn oude adres.
-Ik krijg tevens een mail dat ik een contractaanpassing heb aangevraagd met een extra decoder.
Pfff hang al 2x 45min aan de lijn van Orange vandaag, wat een rampen daar.
Denk dat je zult moeten terugbellen @BasGenk
Komt wel goed
Ja maar er is nu een decoder onderweg naar mijn oude adres? Hoe gaat die terug bij Orange geraken?
Als er hem niemand afhaalt, stuurt bpost die automatisch terug -
Maar hij gaat daar toch aan huis geleverd worden? Nu goed het is eigenlijk mijn probleem niet. Heb het nagekeken en in mijn profiel staat het juiste adres.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |