- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Aanvraag nieuwe tv box, wat een ellende.
Ik heb dus gisterenavond de nieuwe tv box aangevraagd, maar wat een miserie.
-Ik krijg deze ochtend een mail dat hij gaat verzonden worden naar mijn oude adres.
-Ik krijg tevens een mail dat ik een contractaanpassing heb aangevraagd met een extra decoder.
Pfff hang al 2x 45min aan de lijn van Orange vandaag, wat een rampen daar.
9 ANTWOORDEN 9
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Denk dat je zult moeten terugbellen @BasGenk
Komt wel goed
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja maar er is nu een decoder onderweg naar mijn oude adres? Hoe gaat die terug bij Orange geraken?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als er hem niemand afhaalt, stuurt bpost die automatisch terug -
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Maar hij gaat daar toch aan huis geleverd worden? Nu goed het is eigenlijk mijn probleem niet. Heb het nagekeken en in mijn profiel staat het juiste adres.
