Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-22 14h27
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb dus gisterenavond de nieuwe tv box aangevraagd, maar wat een miserie.
-Ik krijg deze ochtend een mail dat hij gaat verzonden worden naar mijn oude adres.
-Ik krijg tevens een mail dat ik een contractaanpassing heb aangevraagd met een extra decoder.
Pfff hang al 2x 45min aan de lijn van Orange vandaag, wat een rampen daar.
Ja - maar de postbode belt aan - indien bij opendoen niet de juiste persoon - gaat het terug
Indien niet thuis, briefje in de bus - persoon gat er niet achter of zegt dat hij het niet is
Alles komt wel goed, alleen een paar hindernissen - perfectie is niet van deze wereld
Beste,
Nu heb ik alles opgelost. En vraag ik om de nieuwe tv box dan om te ruilen. Komt er een technieker mee en kost me dat nog eens 59 euro extra. Kon dat ook niet in een selfinstalatie?
Ik heb voor zelfinstallatie gekozen - kost alleen 49 EUR om om te ruilen
Zelf geinstalleerd - zie link in een paar berichten hoger
Ik had dat ook gekozen. Maar plots kreeg ik mail dat de technieker geboekt is. 😬
Hoeveel kan er mislopen op zo een korte tijd zeg, ongezien dit.
Als je er 59 EUR voor over hebt is alles heel gemakkelijk.
Vraag dan ook even of die je oude decoder meedoet ipv dat je hem zelf moet terugsturen. Weet niet of dit mogelijk is
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |