Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-03-23 12h40
Antwoorden: 5 antwoorden
Dag allemaal,
Enkele dagen geleden kreeg ik van Orange mijn nieuwe tv-box toegestuurd. Deze zou mijn oude tv-decoder gaan vervangen.
Mijn tv-decoder pakte ik dus in en deed ik naar het postkantoor om hem terug te sturen want je krijgt een boete wanneer deze te laat of niet teruggestuurd zou worden.
Wanneer ik wil starten met de installatie staat er op de handleiding dat je eerst de tv-box moet activeren met de code die je via sms kreeg toegestuurd. Maar daar knelt het schoentje al.. De code werd perfect ingevoerd en aanvaard. Maar wanneer ik mijn locatie moet doorgeven waar de box zich gaat bevinden blijft bij het duwen op de ‘volgende’ toets heel het scherm laden.. en laden.. en nog eens laden.. een uur lang.
Meerdere keren geprobeerd, niets helpt. Ook bij de Orange klantendienst word ik van hier naar daar gestuurd zonder deftig antwoord of oplossing..
Hopend op een antwoord schakel ik Orange Tribe in!
Vriendelijke groeten,
Yannick
Bedankt beiden voor jullie antwoorden.
Ik wacht geduldig nog enkele dagen af.. en probeer af en toe de activatie nog een keer uit te voeren!
groetjes!