annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom is de tv zender bbc first verwijdert ?

Topic gestart op: 29-06-23 21h34

Antwoorden: 3 antwoorden

wheely4life
Aspirant verkenner

Waarom is de tv zender bbc first verwijdert ?

Waarom is mijn favoriete tv zender ineens verwijdert van de zenderslijst ?

onnozele tv zenders blijven in de zenderslijst, maar goeie worden verwijdert !

ik ben pas 3 maanden geleden met alles ( 3 mobiele abonnementen, tv, belgisch voetbal en internet ) bij Orange gekomen van eerst 10tallen jaren bij Telenet.

ik heb het mij eigenlijk al beklaagd want die **bleep** Orange tv box lijkt een eigen willetje te hebben die telkens de voorkeurzenders die ik had aangemaakt te resetten naar de standaardoptie en die optie kan nooit verwijderd worden.

Maar nu verwijderen jullie ook mijn favoriete tv zender !

Dit is de druppel teveel..ik ga op zoek naar betere oplossingen en als dit betekent dat ik alles niet meer in een bundel kan verkrijgen ——> so be it 😉

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@wheely4life 

Je kan eerst eens proberen om je zenders eens opnieuw te laten zoeken , misschien ergens iets mis gelopen met een update of dergelijke. 

Als je je al beklaagd hebt bij Orange dan vraag ik me af waarom je er nog klant bent maar goed dat is jou keus. 

Probeer eerst eens wat er hier door mij en de rest is voorgesteld al vorens verder te gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

wheely4life In de Orange TV BE app, saat BBC first in de zenderlijst. Het staat achter BBC 2 en het zou me verbazen dat je dat niet kan zien in beeld. Je kan casten vanuit de app naar de TV of anders de app op de TV toestel.

Bel eens met de klantendienst (nr 5000 - gratis) en vraag waarom je dat niet op de TV box kan zien?

Misschien eens de stekker van de TV Box uit het stopcontact en 15 sec. wachten en dan terug de TV Box aanzetten. Misschien heeft ie een update nodig?

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@wheely4life goedemorgen,

ik weet niet waarom je zo uitvliegt hoor!

Wij zijn ook klanten en proberen mensen te helpen, je bent vrij om

te gaan niemand die je zal tegenhouden.

Ik heb net gekeken en hier is die zender er wel nog.

Zou eerst eens een alles uit de muur halen en volledig opnieuw opstarten!

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen