annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening configureren TV

Topic gestart op: 18-09-22 14h45

Antwoorden: 23 antwoorden

SVG
Gewaardeerd verkenner

Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. 

In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.

Iemand die me op weg kan helpen? 

Labels (2)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Josette
Wijze
Wijze

@SVG sommige toestellen komen overeen met de instellingen van de Panasonic.

Jammer. Wij hebben een andere tv en moeten ook met

2 afstandsbedieningen werken. Niet fijn maar helaas. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Heb je punt 6 gezien ?

  • Wanneer een homecinemaversterker verhindert dat het systeem je televisie vindt, sluit dan je televisie tijdelijk rechtstreeks aan op je TV Box om de configuratie van de afstandsbediening te beëindigen. Je kan je homecinemasysteem daarna opnieuw aansluiten.
0 pluimen
SVG
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je antwoord, Gregory. We hebben geen homecinema systeem. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk verkeerd begrepen te hebben @SVG 

Je tv box ziet de afstandsbediening niet.  Misschien moet die nog gekoppeld worden met de tvbox

Zou hier Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België en zien welke stappen je moet volgen.  De koppeling gebeurt in punt 6.  Zou alle stappen eens volgen.  Zorg dat de andere decoder af staat - geen stroom

 

 

0 pluimen
SVG
Gewaardeerd verkenner

De afstandsbediening werkt wel voor de decoder. Ik kan bijvoorbeeld zappen, naar het menu gaan enz. Maar de afstandsbediening werkt niet voor TV (volume regelen, TV uitschakelen, mute,...)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen