Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-22 14h45
Antwoorden: 23 antwoorden
Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen.
In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm.
Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.
Iemand die me op weg kan helpen?
Hoi, hier hetzelfde probleem, geen koppeling met de tv (LG). Ook hier worden de ander koppelings schermen (uit de help functie) niet zichtbaar. Volgens de technische dienst moeten we ons er maar bij neerleggen, onze tv zou niet compatibel zijn. Is nogthans een vrij recente LG Smart TV... 😏😔. Bij de oude decoder werkte dit prima.
2 TV toestellen hier (waarvan 1 vrij nieuw). Op beide werkt het niet. Ik heb er nog een ticket voor openstaan bij Orange support.
Ik had hetzelfde probleem en inderdaad met de afstandsbediening in bluetooth mode te zetten, is het gelukt.
Dank u
bedankt voor de tip, na de bleutooth modus in te stellen lukt het wel 👍u