annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening configureren TV

Topic gestart op: 18-09-22 14h45

Antwoorden: 23 antwoorden

SVG
Gewaardeerd verkenner

Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. 

In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.

Iemand die me op weg kan helpen? 

Labels (2)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
VanessaR
Gewaardeerd verkenner

Hoi, hier hetzelfde probleem, geen koppeling met de tv (LG). Ook hier worden de ander koppelings schermen (uit de help functie) niet zichtbaar. Volgens de technische dienst moeten we ons er maar bij neerleggen, onze tv zou niet compatibel zijn. Is nogthans een vrij recente LG Smart TV... 😏😔. Bij de oude decoder werkte dit prima. 

0 pluimen
SVG
Gewaardeerd verkenner

2 TV toestellen hier (waarvan 1 vrij nieuw). Op beide werkt het niet. Ik heb er nog een ticket voor openstaan bij Orange support. 

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste,

zorg dat jouw afstandsbediening in bluetooth modus staat

zie bijlage

groetjes

 

franic
Ervaren verkenner

Ik had hetzelfde probleem en inderdaad met de afstandsbediening in bluetooth mode te zetten, is het gelukt.

Dank u

0 pluimen
VanessaR
Gewaardeerd verkenner

  • 16647009890083099114852016565947.jpg

     bedankt voor de tip, na de bleutooth modus in te stellen lukt het wel 👍u

Leden met de meeste pluimen