annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening defect

Topic gestart op: 13-12-20 17h34

Antwoorden: 2 antwoorden

Andy79
Aspirant verkenner

Afstandsbediening defect

OPGELOST

Hallo, mijn afstandsbediening van de decoder is kapot en om TV app op mijn gsm te koppelen moet ik in het hoofdmenu kunnen. Is er een andere manier om te koppelen zonder afstandsbediening?

Alvast bedankt Grts Andy 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Andy79  zitten erop de decoder geen knopjes om te decoder te bedienen ? 

Als dit niet het geval is dan heb je geen andere mogelijkheid. Dan beste de klantendienst bellen of een bericht doen via Facebook Messenger , als je een account hebt , en dan een nieuwe afstandsbediening vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Pannepot
Aspirant verkenner

Bij mij idem dito. Na contact met service 5000 kreeg ik een dossier nummer, terug naar service center Veurne, waar mij medegedeeld werd dat een afstandsbediening niet voorradig was. Op mijn vraag wanneer ze er terug tot beschikking zouden hebben, moesten ze mij het antwoord schuldig blijven. Zij stelden mij voor om er een op te sturen, maar dat kan 3 tot 5 dagen duren. Daar gaat mijn match Anderlecht-Club. Is hier enige vorm van schadeloosstelling mogelijk?

 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Andy79  zitten erop de decoder geen knopjes om te decoder te bedienen ? 

Als dit niet het geval is dan heb je geen andere mogelijkheid. Dan beste de klantendienst bellen of een bericht doen via Facebook Messenger , als je een account hebt , en dan een nieuwe afstandsbediening vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen