annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle posten kwijt op twee na

Topic gestart op: 14-01-21 21h14

Antwoorden: 6 antwoorden

pirre006
Ervaren verkenner

Alle posten kwijt op twee na

OPGELOST

Misschien heeft iemand dit al tegengekomen: momenteel kan ik maat twee posten, National Geographic en Discovery Channel bekijken, al de rest van de posten zijn 'plots' verdwenen en komen niet meer voor in de algemene zenderlijst. Al verschillende malen de decoder ge-reboot maar voorlopig zonder resultaat. Ik ga wel nog eens een diagnostic uit te voeren en hopelijk kom ik daar wat wijzer uit.

Het vreemde is dat gisterenavond nog alles in orde was.

Iemand ideeën ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
pirre006
Ervaren verkenner

Ok, opgelost. Voor één of andere reden moet de decoder zelf een favorite lijst ( met niks in ) aangemaakt hebben ( na de wijziging van de zenderlijst van Orange zelf ). Ik heb deze lijst verwijderd en daar zijn alle zender terug ???

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@pirre006 Misschien heb je ergens iets met je favorieten zitten veranderen ?

Staat ‘alle zenders’ aan ?

0 pluimen
pirre006
Ervaren verkenner

Hey case32, alvast bedankt voor je feedback.

Ik heb sinds gisteravond niks aangepast of gewijzigd. Heb zonet een dignosetest uitgevoerd en deze heeft me de melding: Er is een probleem met het signaal op sommige zenders ... controleer of je coaxkabel correct is aangesloten op de decoder ...

Dit probleem moet dus sinds vandaag zijn. Het rare is dat ik wel nog twee posten kan bekijken ...

0 pluimen
pirre006
Ervaren verkenner

Nog meer detail : --Mhz | 256QAM | RX --dBmV | SNR --dB / niet conform ??

0 pluimen
pirre006
Ervaren verkenner

Ok, opgelost. Voor één of andere reden moet de decoder zelf een favorite lijst ( met niks in ) aangemaakt hebben ( na de wijziging van de zenderlijst van Orange zelf ). Ik heb deze lijst verwijderd en daar zijn alle zender terug ???

Leden met de meeste pluimen