Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-19 13h57
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds vanmorgen alleen ontvangst van één , Canvas en Ketnet
Suggesties??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????
Eind goed al goed!!
Toch bedankt voor het meedenken.
Patrick, bij kennissen werkt alles wel, is wel enkele km verder
@eddyd101 dan is een algemeen probleem uit te sluiten . Beste dan toch eens de klantendienst te contacteren. Denk dat mijn conclusie wel juist is aangezien ik hier veel van weet van die kabel aansluitingen. Signaal eraf gehaald wegens ....foutieve blokkering , wanbetaling van andere klanten , verkeerde signaal eraf gehaald kan ook nog. MAAR ....het is maar een conclusie die ik nu kan trekken aan de hand van de info die u geeft. Want de zenders die u wel ziet zijn de publieke zenders. Het is wel een vervelende dag dat nu alles eruit ligt op deze feestdag. Misschien een poging doen om Telenet eens te contacteren en naar de info vragen. Weet niet of het externe callcenter de gesprekken nog overneemt op de feestdagen , vroeger was dit wel het geval.
Ik heb contact gehad met de technische dienst van Orange, samen hebben we een reset uitgevoerd op de TVdecoder, resultaat nihil
Ik word doorverwezen naar een "expert" , die contact zal opnemen.
Word vervolgd.