annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Topic gestart op: 01-11-19 13h57

Antwoorden: 11 antwoorden

eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

OPGELOST

Sinds vanmorgen alleen ontvangst van één , Canvas en Ketnet

Suggesties??

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????

Eind goed al goed!!

Toch bedankt voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@eddyd101  zijn er nog geburen die hetzelfde probleem ervaren ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Patrick, bij kennissen werkt alles wel, is wel enkele km verder

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@eddyd101  dan is een algemeen probleem uit te sluiten . Beste dan toch eens de klantendienst te contacteren. Denk dat mijn conclusie wel juist is aangezien ik hier veel van weet van die kabel aansluitingen. Signaal eraf gehaald wegens ....foutieve blokkering , wanbetaling van andere klanten , verkeerde signaal eraf gehaald kan ook nog. MAAR ....het is maar een conclusie die ik nu kan trekken aan de hand van de info die u geeft. Want de zenders die u wel ziet zijn de publieke zenders. Het is wel een vervelende dag dat nu alles eruit ligt op deze feestdag. Misschien een poging doen om Telenet eens te contacteren en naar de info vragen. Weet niet of het externe callcenter de gesprekken nog overneemt op de feestdagen , vroeger was dit wel het geval.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ik heb contact gehad met de technische dienst van Orange, samen hebben we een reset uitgevoerd op de TVdecoder, resultaat nihil

Ik word doorverwezen naar een "expert" , die contact zal opnemen.

Word vervolgd.

Leden met de meeste pluimen