annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Topic gestart op: 01-11-19 13h57

Antwoorden: 11 antwoorden

eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

OPGELOST

Sinds vanmorgen alleen ontvangst van één , Canvas en Ketnet

Suggesties??

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????

Eind goed al goed!!

Toch bedankt voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????

Eind goed al goed!!

Toch bedankt voor het meedenken.

Marc75
Aspirant scout

Beste,

Ik heb net hetzelfde probleem, maar niemand op de klantendienst kan dit op lossen. Dit duurt al bijna een maand, ik heb al 10 - 15 keer gebeld. Ze zijn ermee bezig en moet blijven geduld uitoefenen volgens de medewerkers. Radeloos... Heeft u soms nog tips?

0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Hoi,

ik zou het zo niet direct weten, probeer de technische dienst vast te krijgen, ik heb daar goede hulp gekregen, via de gewone klantendienst kunnen ze U normaal door verbinden met iemand van de IT afdeling, die kan het redelijk snel in orde brengen

 

grts

patrick2
Wijze
Wijze

@eddyd101  super dat het zo snel is opgelost . Ja geen uitzendrechten is dus hetzelfde als men dus van de kabel afgehaald wordt. Maar nu was het probleem wel degelijk bij de decoder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@eddyd101  het lijkt erop dat uw kabelsignaal eraf gehaald is en dat u enkel de publieke zenders nog kan ontvangen. Heeft u de decoder als eens herstart dan wel niet gereset ? Bij een reset denk er wel aan bij opgenomen programma's dat u deze kwijt bent. Zijn er meerdere tv's of decoders met hetzelfde probleem ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen