Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

OPGELOST

Sinds vanmorgen alleen ontvangst van één , Canvas en Ketnet

Suggesties??

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Heb je uw decoder al eens herstart?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

@eddyd101  het lijkt erop dat uw kabelsignaal eraf gehaald is en dat u enkel de publieke zenders nog kan ontvangen. Heeft u de decoder als eens herstart dan wel niet gereset ? Bij een reset denk er wel aan bij opgenomen programma's dat u deze kwijt bent. Zijn er meerdere tv's of decoders met hetzelfde probleem ?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

@eddyd101  zijn er nog geburen die hetzelfde probleem ervaren ?

0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Heb al herstart, zonder resultaat

0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Patrick, bij kennissen werkt alles wel, is wel enkele km verder

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

@eddyd101  dan is een algemeen probleem uit te sluiten . Beste dan toch eens de klantendienst te contacteren. Denk dat mijn conclusie wel juist is aangezien ik hier veel van weet van die kabel aansluitingen. Signaal eraf gehaald wegens ....foutieve blokkering , wanbetaling van andere klanten , verkeerde signaal eraf gehaald kan ook nog. MAAR ....het is maar een conclusie die ik nu kan trekken aan de hand van de info die u geeft. Want de zenders die u wel ziet zijn de publieke zenders. Het is wel een vervelende dag dat nu alles eruit ligt op deze feestdag. Misschien een poging doen om Telenet eens te contacteren en naar de info vragen. Weet niet of het externe callcenter de gesprekken nog overneemt op de feestdagen , vroeger was dit wel het geval.

0 pluimen
eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

@patrick2 

Ik heb contact gehad met de technische dienst van Orange, samen hebben we een reset uitgevoerd op de TVdecoder, resultaat nihil

Ik word doorverwezen naar een "expert" , die contact zal opnemen.

Word vervolgd.

eddyd101
Gewaardeerd verkenner

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????

Eind goed al goed!!

Toch bedankt voor het meedenken.

patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Alleen ontvangst van één, canvas en ketnet

@eddyd101  super dat het zo snel is opgelost . Ja geen uitzendrechten is dus hetzelfde als men dus van de kabel afgehaald wordt. Maar nu was het probleem wel degelijk bij de decoder.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen