Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-19 13h57
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds vanmorgen alleen ontvangst van één , Canvas en Ketnet
Suggesties??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????
Eind goed al goed!!
Toch bedankt voor het meedenken.
Intussen heeft de expert mij gecontacteerd, schijnt dat ze een verkeerde decoder zonder uitzendingsrechten hadden gezet, nr van onze decoder doorgegeven en na 15 minuten terug een telefoontje gekregen dat alles nu in orde zou moeten zijn. En hoezee hoera alles werkt weer ????????
Eind goed al goed!!
Toch bedankt voor het meedenken.
Beste,
Ik heb net hetzelfde probleem, maar niemand op de klantendienst kan dit op lossen. Dit duurt al bijna een maand, ik heb al 10 - 15 keer gebeld. Ze zijn ermee bezig en moet blijven geduld uitoefenen volgens de medewerkers. Radeloos... Heeft u soms nog tips?
Hoi,
ik zou het zo niet direct weten, probeer de technische dienst vast te krijgen, ik heb daar goede hulp gekregen, via de gewone klantendienst kunnen ze U normaal door verbinden met iemand van de IT afdeling, die kan het redelijk snel in orde brengen
grts
@eddyd101 super dat het zo snel is opgelost . Ja geen uitzendrechten is dus hetzelfde als men dus van de kabel afgehaald wordt. Maar nu was het probleem wel degelijk bij de decoder.
@eddyd101 het lijkt erop dat uw kabelsignaal eraf gehaald is en dat u enkel de publieke zenders nog kan ontvangen. Heeft u de decoder als eens herstart dan wel niet gereset ? Bij een reset denk er wel aan bij opgenomen programma's dat u deze kwijt bent. Zijn er meerdere tv's of decoders met hetzelfde probleem ?