annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alternatief voor Orange afstandsbediening?

Topic gestart op: 02-12-19 18h41

Antwoorden: 11 antwoorden

KristofLU
Aspirant verkenner

Alternatief voor Orange afstandsbediening?

Hallo,

Ik vroeg me af of er universele afstandsbedieningen werken op de Orange decoder. In een ander topic zag ik dat Logitech er één heeft maar die ziet er vrij prijzig uit.

Ik heb een decoder beneden en één boven en vooral voor boven zou dit erg interessant zijn. Ik kan weliswaar mijn tv en de decoder aan en uit zetten maar als ik bv. een sleeptimer wil instellen heb ik nog steeds het kastje van de tv zelf nodig.

Ook beneden zou het handiger zijn met een alternatief om van source te kunnen wisselen etc.

Iemand die me hiermee kan helpen?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik vroeg me af of er universele afstandsbedieningen werken op de Orange decoder. In een ander topic zag ik dat Logitech er één heeft maar die ziet er vrij prijzig uit.

Ik heb een decoder beneden en één boven en vooral voor boven zou dit erg interessant zijn. Ik kan weliswaar mijn tv en de decoder aan en uit zetten maar als ik bv. een sleeptimer wil instellen heb ik nog steeds het kastje van de tv zelf nodig.

Ook beneden zou het handiger zijn met een alternatief om van source te kunnen wisselen etc.

Iemand die me hiermee kan helpen?

Ugh @KristofLU,

Een universele afstandsbediening combineren met je Orange decoder zal niet mogelijk zijn.
Integendeel kan je wel je Orange afstandsbediening gebruiken om je tv te controleren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Heb een Logitech Harmony Elite en krijg de decoder van Orange niet op de afstandsbediening. Blijkbaar werkt deze niet zoals ik dit vroeger kon met de decoder van de concurrentie.

0 pluimen
Forssux
Aspirant verkenner

Dit werkt wel hoor.
Bij mij werkt enkel de toets OPT en PVR niet de rest is netjes mapped naar mijn Logitech Companion remote.

Kies als device SILIGENCE

Kies als type sgs7233mb

Misschien is er nog een betere, meer volledige configuration en dan hoor ik dat graag.

Mvg,
Guy

Schumi_wk
Veteraan verkenner

Inderdaad heb de Harmony kunnen afstemmen op de decoder. Maar zou raar zijn als alles perfect werkt.

Nu kan ik met mijn Harmony ultimate  de Orange decoder niet bedienen via de Marmitek 
Heb al gekeken en deze ondersteund 60khz dus das het probleem niet. Misschien iemand die hetzelfde probleem gehad heeft op een oplossing voor dit probleem weet?

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Alle problemen zijn opgelost, moest er nog iemand zijn die een harmony wil instellen nu kan je Orange SGS7233MB kiezen.
Indien je deze niet tegen zou komen, met een update kan het probleem verholpen worden.

Leden met de meeste pluimen