Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-22 21h09
Antwoorden: 21 antwoorden
Vanaf nu kan je alle tv zenders in de app bekijken. Kan ik de tv app bijwerken zonder uit te loggen? 🤨
Ik heb ondertussen reeds alles gedaan maar bij mij werkt het niet...ik draai op Android 11, is gekoppeld,kan tvgids zien maar niks afspelen...
Wij zijn klant bij orange voor TV, internet en de GSM's van mijn gezin. Ik heb echter een telefoon van het bedrijf waarop de orange tv app ook op staat. TV overal werkt niet bij mij, het werkt enkel op mijn persoonlijke wifi. Is dat normaal ?
Het zou heel normaal kunnen zijn hoor. Als jou werkgever het niet toelaat om op de mobiele data te gaan of dat de mobiele data op bepaalde dingen is uitgesloten dan is het dus normaal.
Er zijn geen restricties op mijn mobiele data. Mijn vraag is meer specifiek. Moet je je op het orange 4G netwerk bevinden om de orange TV App te kunnen gebruiken ? Want mijn telefoon heeft een sim kaart van Proximus.