Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Deze middag was, de hoofdplong gesprongen. Wil net tv kijken maar had, geen ontvangst van orange. Wifi versterker dus uitgetrokken. Eens dat die er terug in zit heb ik terug beeld maar geen klank. Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Elketje81 probeer eens je decoder met de knop aan de achterkant uit te zetten en dan terug aan zetten. Je kan ook eens je HDMI kabel in een andere poort steken. Als je geen poort over hebt dan wisselen met een andere kabel dus de kabels omwisselen.
@patrick2 net decoder aan en uit gezet maar brengt niks op. Hdmi herstoken maar geen maar ook geen geluid
@Elketje81 staat het geluid aan van je decoder en of van je tv ? Het zijn maar kleine dingen hoor die wel eens vergeten kunnen worden.
Je kan ook altijd eens aan andere HMDI kabel proberen.
@patrick2 ja hoor had geluid gecontroleerd. Heb alle hdmi kabels verstoken maar brengt niet op. Kan zelf de chromecast niet meer verbinden
@Elketje81 de chromecast is weer iets anders. Die gaat waarschijnlijk bij het uitvallen van je elektriciteit zijn wifi verbinding verloren zijn. Die kan je het beste via de app weer opnieuw instellen.
Je zegt je hebt de HDMI kabels verstoken maar heb je ook een andere HDMI kabel gebruikt om aan de decoder te verbinden dus de oude er tussen uit. Die kabels zijn erg gevoelig en als de elektriciteit uitspringt kan de kabel een bepaalde schok gekregen hebben waardoor deze niet meer correct werkt. Het kan ook de decoder zijn natuurlijk maar voor je de klantendienst belt voor een nieuwe decoder kunnen we maar alles geprobeerd hebben.
@patrick2 oei dan ga ik eens moeten kijken of ik nog ergens een hdmi kabel heb liggen
@patrick2 een andere ingestoken maar nog geen klank
@Elketje81 en je hebt wel klant via de gewone tv dus als je tv kijkt zonder decoder ? Je kan het testen door gewoon kabel tv te kijken en als je dan wel klant hebt dan is er toch iets met de decoder. Je kan in dat geval de 5000 bellen en dan zal er een technieker komen voor je decoder te vervangen. Daar dien je dus een afspraak voor te maken want in de shops zijn geen decoders te verkrijgen.
@patrick2 gewone kabel tv kan je niet meer nemen. En decorder is nog maar een maand of 4 oud...