annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Topic gestart op: 02-07-20 16h18

Antwoorden: 58 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Belgisch voetbal is beschikbaar vanaf augustus!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws !!

Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket!

U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs.

Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer Service stamleden of via uw decoder.

Met dit aanbod heb je :

- Recht op 3 extra Eleven Sports-kanalen, enkel bestemd voor het Belgisch voetbal.

- Toegang tot de D1, D1A en D1B wedstrijden, de Super Cup, de Women's Super League en het e-sport.

- Alle onze LOVE Trio-klanten houden hun toegang naar de 3 klassieke Eleven Sports-kanalen.

Wil je meer hierover weten? Lees hier onze blogpost !

Totem waakt over zijn Tribe !

Totem

Labels (1)
58 ANTWOORDEN 58
Rubenceup
Ervaren verkenner

@Goedroen Op de tv-zender staat een boodschap dat het TOT EN MET 10 augustus is, dus je zal geluk hebben 🙂

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Bizar, als ik op die drie kanalen afstem, krijg ik een code ipv beeld.

 

Dus niet altijd gratis tot 10 augustus of moet ik gewoon mijn zenders weer inscannen ?

Bethesda
Ervaren verkenner

Op het kanaal afstemmen en dan ,op exit duwen. Dan zou je normaal gezien gratis kunnen kijken

0 pluimen
Leysen1880
Gewaardeerd verkenner

Ik krijg op de nieuwe kanalen enkel te lezen dat zender gecodeerd is. Bij recent abbo of decoder meerdere dagen niet gebruikt 15 min wachten alvorens ik toegang ontvang. Ik kan de zender uren laten opstaan zonder dat er iets verandert. Heb al lange tijd orange love abbo en gebruik decoder dagelijks

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Is normaal dat je niets te zien krijgt op die kanalen.
Ze zijn pas GRATIS vanaf 08/08 en tot en mer 10/08.

Dus als je nu nog geen belgisch voetbalpas hebt aangeschaft, is deze code heel normaal 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen