annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bug Report: zenderwissel bij gepauzeerd kijken

Topic gestart op: 02-01-19 09h03

Antwoorden: 6 antwoorden

Chiquita
Aspirant genezer

Bug Report: zenderwissel bij gepauzeerd kijken

Blijkbaar een bug uin de nieuwe update geslopen.

Bij het gepauzeerd kijken van een programma (of uitgesteld kijken) krijg je geen waarschuwing meer als je naar andere zender gaat.
Wat voorheen wel was.

Happy Debugging time
(en de beste wensen 🙂  )

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Chiquita  ik krijg de waarschuwing wel, heb je ook deze versie ?

Platform 6.1.20a62
Bootloader versie SIL LOAD 1.0.13-0/1.0.11-0
Firmware versie 1.10.14.0
Grafische schil HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)

Bij een poging tot veranderen van zender tijdens timeshifting zijn er 3 mogelijkheden waaronder "Verander van zender en toon dit bericht niet meer",  misschien werd deze optie eens per vergissing gekozen ?
In de instellingen kan ik deze optie niet terugvinden, een reset van de instellingen lijkt de enige optie.

Chiquita
Aspirant genezer

Hey @Jerre
hmmm, goeie opmerking. Kan wel eens zijn dat de kinderen deze optie (per ongeluk) hebben aangevinkt.
Ik kijk het even na en kom er zeker op terug.

Merci voor de tip!

Chiquita
Aspirant genezer

@Totem

Een oplossing voor bovenstaand probleem ?

vinkje "Verander van zender en toon dit bericht niet meer" waarschijnlijk aangezet en zou dat HEEL GRAAG willen afzetten (zonder reset)

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem

Een oplossing voor bovenstaand probleem ?

vinkje "Verander van zender en toon dit bericht niet meer" waarschijnlijk aangezet en zou dat HEEL GRAAG willen afzetten (zonder reset)

 

Ugh @Chiquita,

 

De Orange-stamleden van de technische dienst vertelden me dat dit helaas niet mogelijk is :'(. Alleen een reset zal dan helpen.

 

Ik kan je verzekeren dat je je opnames niet zal verliezen. Alleen je favorietenlijst (indien je er één hebt gecreëerd) zal verdwijnen.

 

Liefde is wat echt telt

 

Totems Groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen