Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-21 14h53
Antwoorden: 8 antwoorden
Zoals het onderwerp aangeeft, lukt het niet om met een Iphone 7 te casten naar de chromecast. Het tekentje om te casten licht niet op.
via andere apps lukt het casten wel. Via een samsung gsm kan er wel gecast worden met de orange-app.
ik herstartte de decoder reeds. Ook verwijderde ik de app en installeerde hem opnieuw.
hoe kan dit opgelost worden?
Op een iPhone kun je in het bedieningspaneel op synchronie weergave
klikken en dan je tv selecteren dan word het scherm van je iPhone gekopieerd naar het scherm van de tv
Om te kunnen casten moeten je iPhone als ook de chromecast in hetzelfde wifi netwerk opgenomen zijn. Misschien gebruik je in je netwerk een eigen router waar je een andere naam aan hebt gegeven en dat je toestellen dus op verschillende netwerken verbinden.
Kan je met je iPhone wel casten via de chromecast als je YouTube kijkt bijvoorbeeld?
De toestellen gebruiken hetzelfde netwerk.
Met apps zoals netflix of vrt nu kan ik wel casten naar de chromecast met mijn Iphone. Enkel de orange tv app werkt niet..
welke foutmelding krijg je?