annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromebook

Topic gestart op: 26-09-21 13h17

Antwoorden: 5 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Chromebook

We hebben twee chromebooks, een anderhalf jaar "oude" Acer en een gloednieuwe HP. Op de eerste werkt de orange tv app zonder problemen, op de tweede (de nieuwe) niet.

Je kan hem koppelen via de decoder, je kan hem openen (instellingen Nederlands, leeftijdsrestrictie etc) maar gebruiken niet, want telkens klapt de app dicht nadat je op "openen" hebt geklikt.

Het is niet zo dat we teveel toestellen hebben verbonden, want in onze instellingen staan slechts vier van de (mogelijke) zes apparaten "gekoppeld".

Iemand een tip hoe dit op te lossen? De HP is via wifi verbonden met ons (orange) netwerk.

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
MustafaY
Leidende genezer

Hi @phil48,

Al contact gehad met de technische dienst?

Ontkoppel anders eerst de 'ACER' en probeer vervolgens enkel de HP. 

Groetjes,

Mustafa

 

 

 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Even weggeweest - vakantie 🙂

Ik ga dat morgen eens proberen, als het niet lukt - bel ik de techneuten.

Bedankt voor de tip Mustafa 👍

phil48
Leidende verkenner

Zoals ik al zei gaat het niet om laptops/pc's maar om chromebooks, dat is geen windows. Het is een versie van android. En zoals ik zei werkt het op de ene chromebook WEL en op de andere NIET.

Mijn vraag was dus of iemand een idee heeft hoe dit zou komen, allebei de chromebooks werken met dezelfde versie van android 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  

Dan heb ik het verkeerd begrepen , weer dat Chromebooks niet op windows draaien 🙂 .

Maar waarom op de ene wel en de andere niet is dan wel een raadsel. Misschien wat ver gezocht maar verbind de andere eens met een kabel en probeer het dan nog eens. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen